Dil Okulları


 

 Yurt dışında eğitim yapmak isteyenler için uzun yıllardan beri danışmanlık hizmeti veren firma ücretsiz yurtdışı eğitim danışmanlığı ile kariyer planlamasında online veya yüz yüze destek hizmeti veriyor.

 Merkez Avustralya

 Firma merkezi Avustralya olup İstanbul Şubesi olarak hizmet sunuyor. Eğitime dil eğitimi de katmak isteyenler için avustralya dil okulları tercihlerinde en iyi üniversiteler ile işbirliği halindedir.

 Eğitim amaçlı yurt dışında olmak isteyenlere öğrenci vizesi dahil tüm olanakları sağlayan firma ile iletişime geçildiği takdirde yurt dışında kaliteli bir üniversitede güvenilir bir eğitim süreci geçirilir. Lisansüstü, lisans ve sertifika eğitim programları firma tarafından yurtdışı eğitim danışmanlığı uygun koşullarda sağlanır. İstenilen seviyede dil öğrenmek için alanında lider olan firmadan destek almak faydalı olacaktır.

Yorumlar